#زندگی #زیبایی

دوستان در این وبلاگ به دنبال زیبایی های زندگی هستیم

#زندگی #زیبایی

دوستان در این وبلاگ به دنبال زیبایی های زندگی هستیم

دوستان لطفا هر روز به این وبلاگ سر بزنید و از مطالب زیبای این وبلاگ لذت ببرید

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۸/۱۲/۲۵
    ا

من خودم هستم

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰۵:۳۹ ب.ظ

 

روزی با دوستم از کنار یک دکه روزنامه فروشی رد می شدیم دوستم روزنامه ای خرید و مودبانه از مرد روزنامه فروش تشکر کرد، اما آن مرد هیچ پاسخی به تشکر او نداد. همان طور که دور می شدیم، به دوستم گفتم: چه مرد عبوس و ترش رویی بود. 

دوستم گفت: او همیشه این طور است!

پرسیدم: پس تو چرا به او احترام می گذاری؟

دوستم با تعجب گقت: چرا باید به او اجازه بدهم که برای رفتار من تصمیم بگیرد؟!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۵
امیر رضا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی